Emmanuel Hudson, DC Young Fly & DJ D-Wrek Meet Their Match 😂 Wild 'N Out | #GotDamned

Publikuar 4 Nën 2019
Shikime 1 878 652
592

Emmanuel led a wild game of Got Damned until he decided to flip the script and give him and DJ D-Wrek a taste of their own medicine. 😂
#WildNOut #GotDamned #MTV
Subscribe to stay updated on the newest content! goo.gl/YuLQAo
More from Wild 'N Out!
Official Wild 'N Out Website: www.mtv.com/shows/nick-cannon-presents-wild-n-out
Wild 'N Out Twitter: wildnout
Wild 'N Out Instagram: mtvwildnout
Wild 'N Out Facebook: nickcannonwildnout/
Nick Cannon Presents: Wild 'N Out delivers lightning-fast improv and head-to-head battles, helmed by the master of ceremonies, Nick Cannon. The stakes are high as teams face off in a series of visceral, hip-hop-edged comedy showdowns, all culminating in a rap battle for the championship belt.

Wild 'N Out
Komente  
  • Tywanna Grice

    Tywanna Grice

    2 orë më parë

    Whenever DC don’t have anything to say to the person he suppose to be flaming he instantly start roasting someone in the audience I can’t help but buss out laughing but honestly eman got him this time so how did dc get the point?? And they should’ve left Lay Lay out this round they know she can’t really say much of anything so that wasn’t a fair roast and the stuff she did say made no sense really!! And why do Nick always be yelling when he do it?? And Dwrek with the eman impersonation had me rolling! Plus Eman with the “Owwtttt” after the JL and Perez battle 🤣🤣 literally made me the 1st person in history to ever sign my own death certificate 🤣🤣🤣 he was super petty fa dat!!

  • Ella Chris

    Ella Chris

    5 orë më parë

    I really really really don't like Jason Lee

  • MsQwerty28

    MsQwerty28

    5 orë më parë

    E man you remember howie

  • ty francom

    ty francom

    6 orë më parë

    Y’all need to get the little girl outa here bro, she ain’t funny

  • Vxltz YT

    Vxltz YT

    6 orë më parë

    1:47 when she said that the guy should have said I’m not goin tell you cause you goin cry 😭

  • De'Hava Wiley

    De'Hava Wiley

    7 orë më parë

    Love it love it love it love it no. A little bone in the skin but I don't know cuz I'm down here will come and somebody else

  • daddy walker

    daddy walker

    10 orë më parë

    Dc clowning someone from the audience will never get old man lol

  • Joseph

    Joseph

    10 orë më parë

    4:43 - Lmao, if you look closely at D-Wrek and Nick Canon they really thought an audience member was acting up 😂😂😂

  • fltampabay202

    fltampabay202

    11 orë më parë

    Lol yo who the hell was shuffling their feet knowing the camera waf on their shoes in the background at 4:47

    • Ignore My Profile Photo

      Ignore My Profile Photo

      8 orë më parë

      😂

  • Disco

    Disco

    12 orë më parë

    Emans face kills me everytime 0:58

    • Ignore My Profile Photo

      Ignore My Profile Photo

      8 orë më parë

      Disco 😂 I’d don’t even see that

  • justin hunt

    justin hunt

    17 orë më parë

    2:29 eman face 😂😂😂😭😭 he don’t know what the bell he just said 😂😂
    Starting off hoping to find a translation 💀

  • Shakonda Berry

    Shakonda Berry

    19 orë më parë

    This is so funny. DC youngfly said your lace front is moving.😂😂

  • Tootie's Battle Of The Boroughs

    Tootie's Battle Of The Boroughs

    Ditë më parë

    What borough out of New York City you think has the best artist right now?
    Battle of the boroughs official trailer out now!
    👇🏾 Watch here to find out 👇🏾
    Battlesoftheboroughs.com

  • Godly Child

    Godly Child

    Ditë më parë

    Charlie Clips is incredibly quick-witted! Wow. (Justina too)

  • Dame Jackson

    Dame Jackson

    Ditë më parë

    D-Wreck pulled a Emann on Emann😂😂😂😂

  • Dame Jackson

    Dame Jackson

    Ditë më parë

    He hates me and I hate him😂😂😂

  • Shakonda Berry

    Shakonda Berry

    Ditë më parë

    I love the wild n out cast. I really can't pick a favorite because all of them are good.

  • Katherine Wigfall

    Katherine Wigfall

    Ditë më parë

    At the end it is so funny 🤣🤣🤣

  • Dominick Munoz

    Dominick Munoz

    Ditë më parë

    1:25 my son swag said "I'm tellin mamaaaa!!! " 😭😭😭😭😭

  • Ali Al-omari

    Ali Al-omari

    Ditë më parë

    Whos that fine lady in the red squad

  • Billy damme

    Billy damme

    Ditë më parë

    Any else notice nick cannon dying 😂

  • Billy damme

    Billy damme

    Ditë më parë

    2 shakeys YOU outtttttttt 😂😂😂

    • DJay Johnson

      DJay Johnson

      Ditë më parë

      😂😂😂

  • Brainz Rooney

    Brainz Rooney

    Ditë më parë

    Dc gotta always say something about someone in the crowd lol

  • foxtuber #1

    foxtuber #1

    Ditë më parë

    0:49 *CLIF AT THIS POINT CALL ME EVE BC YOU OVER THERE LOOKING THAT A BIG A** APPLE* 😂😂
    *WELL SPEAKING OF ADAM LETS TALK ABOUT THE ONE IN YOUR THROAT ADAM* (bars) 🔥🔥🔥🔥🔥🤣🤣🤣💀💀☠☠☠☠

  • l2eacly- 4Ur-Mom

    l2eacly- 4Ur-Mom

    Ditë më parë

    Alright this one was a fucking blast 😂

  • Hentai Samurai

    Hentai Samurai

    Ditë më parë

    This can be seen in a different and cringe perspective when u know that everything here is choreographed.

  • Chaz titan

    Chaz titan

    Ditë më parë

    you aint that tall, fake as eyes, eye brows, tan... fuck off

  • Gigi Johns

    Gigi Johns

    Ditë më parë

    im dead😂😂😂😂😂

  • Firash Adryan

    Firash Adryan

    Ditë më parë

    Jokes aside, can we appreciate DC’s vocal at 4:43 dude got some pipes

  • Michael McCloud

    Michael McCloud

    Ditë më parë

    Get That Trick Charlie Clips

  • whyYoubigmad?

    whyYoubigmad?

    Ditë më parë

    Google.com

  • Humza Khan

    Humza Khan

    2 ditë më parë

    3:48 who's the blonde

  • MOS Skoolie

    MOS Skoolie

    2 ditë më parë

    1:55 “I’ll tell you what you are... OOOOOUUUTTTT” 😂😂

  • Michael L

    Michael L

    2 ditë më parë

    Can anyone understand what they're saying?

  • Saskeru

    Saskeru

    2 ditë më parë

    They did D-Wrek worse than Ryan did to Drew Carey

  • Curtis Tisberger

    Curtis Tisberger

    2 ditë më parë

    Lol dumb negro joo pawn video

  • Tyquel Wright

    Tyquel Wright

    2 ditë më parë

    Yvng Swag could've roast Bobb'e J. Thompson in this stage before E-man picked Lay Lay for the first time.

  • Tyquel Wright

    Tyquel Wright

    2 ditë më parë

    Lay Lay said "I know you are but what am I?" 3 times to Yvng Swag before she lost the roasting game.

  • Honey Pie

    Honey Pie

    2 ditë më parë

    nobody:
    conceited: dj d-wrek..CUT THE BEAT

  • Tyquel Wright

    Tyquel Wright

    2 ditë më parë

    Emmanuel Hudson: "Give me Yvng Swag."
    Yvng Swag: "Oh my god."
    (audience cheers)
    Nick Cannon: "Let's get it, Swag."
    Yvng Swag: "Whoo!"
    (audience laughs)
    Emmanuel Hudson: "Give me Lay Lay."
    (audience cheers)
    (referee exclaims)
    Yvng Swag: "You don't get your got darn it, oh. I'm tellin' momma."
    (audience laughs)
    Yvng Swag: "Up outta here."
    Lay Lay: "Okay, I'm rubber and your glue. So whatever I say bounces off of me right on to you, am I correct?"
    (audience laughs)
    Emmanuel Hudson: "I don't care who you are, shaky."
    (audience laughs)
    Yvng Swag: "Your name Lil' Lay Lay but can you do the nae nae?"
    (audience laughs)
    Lay Lay: "I know you are, but what am I? I know you are, but what am I? I know you are, but what am I?"
    (whistle blows)
    Emmanuel Hudson: "I'll tell you what you are. Out!"
    (crowd roars)
    (bell dings)
    (audience laughs)

  • Savannah Huskies

    Savannah Huskies

    2 ditë më parë

    Well damn

  • Savannah Huskies

    Savannah Huskies

    2 ditë më parë

    DAMN SHE GOT ROASTED

  • Kobena Okyne

    Kobena Okyne

    2 ditë më parë

    Who else CRINGED when lil lai lai went.

  • itsya_girl nene

    itsya_girl nene

    2 ditë më parë

    I said "oh dont do that cause yo lase front is moving"😂

  • itsya_girl nene

    itsya_girl nene

    2 ditë më parë

    They be talking about b simone but she thick tbh..

  • hoppa069

    hoppa069

    2 ditë më parë

    holy shit that adams apple line, got me doing back flips in my neighbours backyard, that line was absolute fire, their is no coming back from that one haha!

  • Pete Barr

    Pete Barr

    2 ditë më parë

    Click if you watched this funny shit over 100 times lol

  • Ryan Kaheni

    Ryan Kaheni

    2 ditë më parë

    Hahaha
    😂😂😂😂😂😂😂

  • Dakota Burton

    Dakota Burton

    2 ditë më parë

    DC youngfly always gonna be the one to call someone out in the crowd

  • Frosty Horror

    Frosty Horror

    2 ditë më parë

    *The way DJ D-Wrek stepped back and said "Rabba Roo!" Lmao.*

  • Pat Man

    Pat Man

    2 ditë më parë

    Now you can easily get $2314 without any trouble what you need
    through this link: startwinppl.mobi?IeW0Au

  • Fernando Franco

    Fernando Franco

    2 ditë më parë

    Bro

  • Fernando Franco

    Fernando Franco

    2 ditë më parë

    😄

  • Fernando Franco

    Fernando Franco

    2 ditë më parë

    Jajajajaja

  • Yahya Habibi

    Yahya Habibi

    3 ditë më parë

    Look at justina and hitman at 2:14. He moved his head in the last second lmao.

  • Marcus Green

    Marcus Green

    3 ditë më parë

    Simple... everytime DC Youngfly be losing he always gotta go for the crowd ....ion like that go against your opponent

  • presh enwere

    presh enwere

    3 ditë më parë

    I’M SCREAMINGGGG 😂😂😂

  • CheesyGoat11 YT

    CheesyGoat11 YT

    3 ditë më parë

    Boy I’m bout to get on ya god dang kids footlocker workin ah ol little arm I can’t reach the top shelf lookin ah had me dead😂😂😂😂😭😭😭😭

  • Docter love

    Docter love

    3 ditë më parë

    🇰🇪🔥

  • Raymond Kennedy

    Raymond Kennedy

    3 ditë më parë

    I’m glad they found a lane for Emmanuel. When he first came on the show, he was THE star. But I noticed after the gay joke with white kid...Emmanuel has not played as big of a role on the show. But he’s freaking HILLARIOUS.